Vásárlási feltételek
Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?
Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].
Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.
Szájápolási és higiéniai termékek (pl. elektromos fogkefe, fejhallgató, fülhallgató, arctisztító) elállási jogáról:
Fontos! Terméket csak hiánytalan csomagolásban (sértetlen higiéniai termék matrica) és ki nem próbált állapotban tudjuk visszavenni. A visszaküldött termékekről a későbbi félreértések elkerülése miatt videófelvételt készítünk.
Oral-B elektromos fogkefékre 2 év (24 hónap) jótállás van.
Hivatalos magyarországi nagykereskedésektől szerezzük be a termékeket. Számlát adunk minden egyes csomaghoz. Számlán pontosan fel van tüntetve milyen terméket vásároltál tőlünk. Számlával és a termékhez kapott jótállási jeggyel lehet érvényesíteni a jótállást hivatalos Braun (Oral-B) márkaszervizben.
Elektromos fogkefét visszavásárolni, cserélni nem tudunk, mivel higiéniai terméknek minősül.
Amennyiben nem vagy megelégedve Oral-B elektromos fogkeféddel: lehetőséged van a vásárlástól számított 100 napon belül Oral-B Pénzvisszafizetési Garancia akció keretében (2022.június 30-ig vásárolt termék esetében) visszaküldened a terméket. Az akció Lebonyolítójának kell a terméket visszaküldeni, a vásárlás helyén nincsen lehetőség a pénzvisszafizetési garancia érvényesítésére.
Részletek az alábbi oldalon olvashatóak: https://www.e-x.hu/oral-b-penzvisszafizetesi-garancia
Oral-B fő hivatalos márkaszervize a budapesti Kisgép Kft. A garanciális ügyintézéshez, a vásárlást igazoló számla vagy másolata, a hiba rövid leírása, jótállási jegy szükséges.
A termék portósan is feladható a Kisgép Kft. címére, ebben az esetben a csomagoláson, fel kell tüntetni, Braun Garanciális termék, illetve a csomagba mellékelni kell a fenti dokumentumokat is
Postacímük: Kisgép Kft. 1136 Budapest, Pannónia u.23.
Philips elektromos fogkefékre 2 + 1 év (24 + 12 hónap) jótállás van.
Szervizelésével, javítással, garanciális cseréjével a Philips Magyarország Kft. közvetlenül szerződött központi szervize, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizei foglalkoznak.
A termékek jótállásának részleteivel kapcsolatosan keresd fel a Philips (www.philips.hu), illetve a Szerviz Kft. (www.szervizkft.hu) honlapját.
A kötelező jótállás megléte nem érinti a Vásárló/Fogyasztó törvényből eredő jogait.
A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a Vásárló/Fogyasztó a Philips központi szervizének, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizeinek jelentheti be.
A hibás készüléket az alábbi címre kell küldeni: Szerviz Kft. 1117 Budapest, Karinthy Frigyes u. 15.
Vagy a Philips további országos szervizpartnerei ide kattintva érhetőek el.
A webshopunkban megvásárolható Xiaomi EcoSystem, Realme EcoSystem termékek (telefonon kívül minden más termék) magyarországi jótállással rendelkeznek, a jótállási jegy a csomag részét képezi minden esetben, amennyiben a termék bruttó vételára meghaladja a 10000 Ft-ot.
10000 forintot el nem érő termékekre 12 hónap cseregaranciát vállalunk, kérjük a számlát minden esetben őrizd meg!
WayteQ Europe Kft.
Telefon: 06-1-4451222
Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6.
E-mail: szerviz@wayteq.eu
Nyitvatartás:
hétfőtől - péntekig: 9 - 17 óráig
(Mielőtt a szervizt felkeresnéd, kérjük hívd fel a jótállási jegyen található telefonszámot!)
Xiaomi akkumulátorok szerviz alkatrészek 12 hónap cseregaranciával.
Nokia mobiltelefonokba alkalmas akkumulátorokra 6 hónap cseregarancia van.
Garanciális reklamációt csak mobiltelefonszerviz írásos véleményével fogadunk el.
ALCATEL, BLAUPUNKT mobiltelefonod meghibásodása esetén keresd a készülék szervízét a TMX Kft.-ét:
https://www.tmx.hu/
Kérdésed van? Online ügyfélszolgálatunkkal a nap 24 órájában felveheted a kapcsolatot.
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKÉRT IDE KATTINTS
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, nagyobb leterheltség miatt terrmékeinkkel és/vagy a rendeléseddel kapcsolatban leggyorsabb intézésére vedd igénybe az online ügyfélszolgálatunkat, vagy keress meg minket Messenger chaten.